Jag sitter ensam här och undrar vart vi hamnar härnäst



Hej fina ni. Jag har legat hemma sjuk i några dagar, därav lite tråkig uppdatering. Just nu ligger jag på soffan och har glott några avsnitt Gossip Girl, kollar om från början igen. Jag blir alltid så rastlös när jag är sjuk och vet med mig att jag inte kommer orka göra något. Vad brukar ni sysselsätta er med? Serier? Glass? Böcker? Berätta!
Jag har funderat väldigt mycket de senaste dagarna och kommit fram till ett beslut. Berättar mer i dagarna när jag känner mig redo (och nej jag ska inte sluta blogga såklart!) puss.

Kommentarer
Postat av: Julie

Hej! Jag brukar kolla på serier, filmer, tvn, äter glass, sover och läser en bra bok om jag orkar dvs.

Ha det bäst och krya!

2012-02-22 @ 19:02:43
Postat av: Pauline

''(och nej jag ska inte sluta blogga såklart!) '' tack för det! det första jag tänkte var nämligen att fasen nu ska hon ge upp bloggandet!! och angående bilden, du är så jävla snygg! ska totally köra på backslick till helgen!

2012-02-22 @ 21:05:12
Postat av: kicki

Hej snygging! Ska're inte flytta tillbaka hit till gbg? Tycker du ser så glad ut på bilderna väl här hemma och när jag ser dagens bild så undrar jag vad sthlm gör med dig :) Du är modern o skitfin, men du ser lite ledsen ut? Det får man i och för sig vara - helt naturligt! Om du är det så skickar jag en kram! :)

2012-02-22 @ 22:24:34
Postat av: linda

SCARY!!!!! smile girl! u always look soooo scary and seem way too cool which is not a good thing. loved your old blog-mostly because u seemed so happy. arent u now?? u should be:)

2012-02-22 @ 23:03:38
Postat av: palle

moderat backslick tant frisyr ;(

2012-02-23 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0