Promenad



Det fick bli en promenad med bästa mamma innan kaffe på stan. Nu drar jag!

Kommentarer
Postat av: Sari

Jättefina bilder o söt mamma!

2012-02-12 @ 14:46:34
URL: http://rodeogirl.blogg.se/
Postat av: Siv

Så snygg du är på bilden med din mamma! Kram kul att du är tillbaka i ditt gamla nataliek-esse!! :)

2012-02-12 @ 16:44:50
Postat av: Elisabetta

Så glad at du er tilbake på din gamle blogg! Har fulgt deg noen år,og savnet den gamle bloggen,den var mye mer personlig enn den på Modette. Fantastisk! :)

2012-02-12 @ 17:53:44
Postat av: Kajsa

Fint och mysigt!! Är sista bilden tagen från ett berg i slottsskogen?

2012-02-12 @ 18:01:56
Postat av: Bella

Åh, du skulle bara veta vad glad jag är att du har börjat blogga här igen. Alltså så som du bloggade innan modette. Mer natalie åt folket! :)



+ göteborg klär dig!



2012-02-12 @ 18:27:11
URL: http://http:/
Postat av: thess

skönt att se att du är tillbaka natalie, dog lite när jag såg att du stängde ner din tidigare blogg. Ta hand om dig tjejen! Du är bra!

2012-02-12 @ 19:07:09
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/
Postat av: Natalie Karlsson

Åh vilka fina kommentarer, tack!!!



Det är på ramberget! :)

2012-02-12 @ 20:46:42
URL: http://karlssonnatalie.blogg.se/
Postat av: Julia

Natalie, du är ta mig tusan världens finaste tjej!

Jag har hängt med dig och bloggarna lite halft det senaste året, men den här dagen har jag spenderat på att läsa igenom dina bloggar på nataliek, kanal5 och metromode. Allt. Känner mig sjukt glad och peppad nu, tror att det är du som har smittat av dig det från dina fina bilder, vackra utseende och underbara texter. Nu vet jag inte vart jag vill komma med detta, kände att jag ville säga att du är en fin och bra människa, helt enkelt :)

2012-02-12 @ 22:28:20
Postat av: Matilde

Du är så duktig och inspirerande att det inte är sant!!! Fortsätt vara DU!

2012-02-13 @ 13:17:20
Postat av: Ellen

Hejhej, skriver till dej för första gången! Har följt dej sen många år tillbaka,en av de få jag verkligen följt med. Är hemskt glad för din skull, att du hittat hit tillbaka och mår bättre av att ha insett vad du verkligen vill! (Eller lite ditåt i varje fall:)). Tycker att den här bloggen är så mycket mera du än de du skrivit här emellan på. Och jaa, så säger jag fastän jag inte känner dej! Hoppas allt ordnar sej, för det brukar det ju. Från och med nu ska jag följa med ditt liv aktivt igen, här på bloggen:) Ha det bra!

2012-02-13 @ 21:55:25
Postat av: emma

du är som snyggast i göteborg och jisses vilken vacker mamma du har! jag får patti smith-vibbar.

2012-02-14 @ 11:01:29
Postat av: charlotta

åh, vad roligt att du börjat på egen kula igen. har läst din blogg i många år nu! & har alltid gillat nataliek-bloggen bäst! du är bra! & himla söt när du ler! gör det oftare, det klär dig! kram!!!

2012-02-15 @ 00:27:34
Postat av: charlotta

åh, vad kul att du börjat blogga på egen hand igen! har följt dig i mååånga år nu & gillade alltid bäst nataliek-bloggen! tror aldrig jag kommenterat innan, men nu var det banne mig på ti´n! du är bra! & så sjukt söt när du ler! gör det oftare, det klär dig! kram!

2012-02-15 @ 00:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0