Att packa inför en längre resa

Går käpprätt åt helvete. Jag har inte ens börjat. Resväskan står tom. Vart börjar man? Vanligtvis är jag inte den som tar tid på mig när det kommer till det, men just det här med att ta tag i skiten. Det känns som att jag har glömt en himla massa viktiga papper och prylar jag MÅSTE ha med. Nu är det bara två dagar kvar i Sverige hörrni, hur sjukt är inte det egentligen? Kan inte riktigt tänka klart. Har knappt ens umgåts med mina vänner. Ligger i sängen och glor upp i taket, skriver långa texter. Hänger inte riktigt med i livet just nu.

Kommentarer
Postat av: jens

Allt kommer att falla på plats när du väl kommit dit, och sedan finna alltid hemma kvar, och det är en stor trygghet.

Önskar dig all lycka och en rolig tid med trevliga människor OCH alltid vackert väder.

2012-07-18 @ 16:33:22
Postat av: johanna

åhhhh har samma problem! åker till USA (new york till LA) på lördag morgon och har ingen jävla aning om hur jag ska packa. så lycka till till oss!

2012-07-18 @ 19:35:36
URL: http://jafalk.blogg.se/
Postat av: G

Natalie, hur gör du med lägenheten nu är du åker iväg på obestämd tid? Vill inte hyra ut i andra hand i några månader till en respektabel tjej? (måste bort från stockholm, börja om) Gud vad fånigt det lät med beskrivningen, men vet inte vilket annat ord som passar in. Ingen vanlig förfrågan precis.

2012-07-19 @ 00:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0