Det skulle ju va dans, dans, dans

Här ser ni avskedsfest nummer femtiosju för mig då. Skoja. Nej men det är inte riktigt första gången jag flyttar, om man säger. Fast jag ska inte flytta, jag ska bara ut på turné. En längre semester. Flytta låter så definitivt, nästan lite skrämmande. Några skruttiga dagar, månader, år, vem vet? I ett helt, förhoppningsvis långt liv. Det är rätt tid nu och jag måste upptäcka världen för det finns så brutalt mycket att se. Och oftast har man inte så mycket att förlora på att ta spontana beslut, som kanske detta med LA var. Hörrni, fyra dagar kvar. Nu får vi bara hoppas att jag lyckas övertala en fin kille till att flytta med mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0