Här kommer lyckan för hundar som oss

Nemen tjena! Vaknade 05.30 imorse och var superpigga så promenerade ner till venice. Så fantastiskt vackert när storstäder ännu inte vaknat. Sedan har vi spanat in shoppingen (ännu inte hittat något kul förutom underkläder), promenerat minst tre mil, ätit lunch från whole foods, sett en ung tjej bryta naken(?), köpt öl och burit hem den i charmig pappkasse och nu sitter vi i leggan och vilar oss. Snart bär det av till nytt område och kanske några kalla öl på det.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag älskar din blogg. men varför är du en person på twitter och en annan "fin" person på bloggen? blir töntigt.

2012-07-21 @ 23:14:13
URL: http://jessicabengtsson.webblogg.se/
Postat av: Julia

Är det en leica d-lux 5 du fotar med? :)

2012-07-22 @ 00:07:22
Postat av: Julia

Jaaa det är det!!

2012-07-22 @ 00:24:35
URL: http://karlssonnatalie.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh vad nice! Då kanske du vill svara på lite frågor jag har angående den? Har bara läst bra recensioner om den, vilket jag ifs gjort om mina senaste kompaktkameror som jag ändå inte varit nöjd med.. Hade först en systemkamera, Nikon d60 som blev snodd, så efter det har jag försökt hitta en riktigt BRA kompaktkamera som helst ska vara ungefär i klass med en systemkamera med bildkvalite, blixt osv.. Är det lönt att köpa en Leica d-lux 5 med dessa förväntningar? Eller borde jag bara köpa en satans tung och stor systemkamera för att äntligen bli nöjd? Vet att du tidigare också haft en systemkamera, så du kanske har koll på hur nära i bildkvalite det ligger ungefär? Mycketmycketmyycket tacksam för svar!! :)

2012-07-22 @ 14:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0