Världens bästa juni

Det har hänt så himla mycket fint sedan vi sågs senast. Jag har varit uppe i Stockholm nästan hela juni och hängt med helt underbara människor. Det känns så sorgligt att lämna detta livet och åka långt långt härifrån. Men samtidigt ett herrans äventyr, såklart. Jag tror att det fina här hemma kommer finnas kvar och vänta på mig. Här har ni en mindre bildbomb från både midsommar och Andra Långdagen. Ska försöka lägga upp fler bilder från dagarna som passerat, måste bara få ordning på min dator först. Den börjar falla ihop helt och det är plötsligt väldigt svårt att blogga på den.

Kommentarer
Postat av: jens

Riktigt härliga sommarbilder!

2012-07-04 @ 11:23:17
Postat av: Anonym

Härliga bilder :)

2012-07-04 @ 13:02:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0