Värt att tänka på

alla dessa dagar som kom och gick,
inte visste jag att det var livet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och att vissa händelser, oväntade möten och oklara tillfälligheter skulle ta en dit man är idag är rätt sjukt ändå. Jag ser upp till såna som vågar testa nya saker och följa sitt hjärta vilket du verkligen verkar göra, fortsätt med det så kommer du springa på nåt grymt snart tror jag:)

2012-03-02 @ 06:03:17
Postat av: jens

Jodå, det är en del av livet. Dagar kommer och går, och en del bär "guld i mund", medan andra passerar förbi likt vatten i en å. Livet pendlar mellan skratt och gråt, och man får vara redo att uppskatta så mycket som möjligt, även ur det lilla. Det kommer alltid en morgondag och kanske just den dagen gör en sådär lycklig att det ger en behaglig kittlande känsla någonstans i magtrakten.

Ibland så lätt att säga men så svårt att förstå;

Livet är underbart, lev livet!

2012-03-02 @ 08:15:20
Postat av: josephine

Tack vare detta inlägg fick jag tummen ur och bokade way out west! Tänk vad en mening kan göra!

2012-03-02 @ 11:37:04
Postat av: Johanna

älskar att du är så jävla jordnära på din blogg, du känns sjukt vettig!

2012-03-02 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0