ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll



Saknar honom. Allt går i ultrarapid när han inte är här. Vi fick kramas senast för en vecka sedan men redan natten därpå blev vi båda lika förvånade över att det var igår vi sågs. Kändes som veckor. En gång när vi precis hade träffats åkte jag till Stockholm och överraskade honom. Ljög hela tågresan upp om vart jag befann mig, hittade på att min vän hade fått akut magont och att vi satt på Salhgrenska. Inte kunde jag svara i telefonen när jag stod på tunnelbanan mot Berns där jag skulle smyga fram bakifrån och ge honom en kram. Han skulle ju höra kvinnan med bestämt röst ropa ut nästa station. Stockholm? Nej nej. På söndag ses vi igen. Känner mig nästan som ett barn som väntar på julafton när jag sitter och bockar av dagarna som går. Vilken brutalt härlig känsla. Tänk vad livet kan vända. Vi träffades, jag flyttade till andra sidan jorden för att stanna i år, råkade ut för något hemskt och återvände. Blev tillsammans med min prins. Visst fan finns det en mening med livet. Ge aldrig upp hoppet hörrni! 

Kommentarer
Postat av: Tonje

åh, kärlek!!! <3 kjempe glad for deg!!

2012-09-10 @ 23:27:24
Postat av: Anonym

fint!!

2012-09-10 @ 23:32:59
Postat av: kicki

ni är ju bara för fina!! puss

2012-09-10 @ 23:57:02
Postat av: amanda r

åh va fint!!!!!

2012-09-11 @ 10:11:06
Postat av: Lisa

Underbart Nathalie!

2012-09-11 @ 15:06:28
Postat av: fanny

fint! men kan du inte berätta mer exakt hur ni träffades? och vad pysslar du med nu? jobbar du kvar på metro? får en känsla av att du bara glider runt som värsta livsnjutarn, hahah. är inte alls bitter! kraaaaam

2012-09-11 @ 22:31:27
Postat av: denise

så glad för din skull natalie!

2012-09-12 @ 23:16:07
Postat av: Lisa

Så jävla fina asså!
Men jag måste fråga, ser att ni båda har tre prickar intatuerade, tycker de är fruktansvärt snyggt. Men vad betyder dom? :D

2012-09-13 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0